Укр Рус

Напишіть нам!

Замовити послугу

+38 068 828 09 79 +38 098 498 55 88
olsonkyiv@gmail.com
м. Київ, Україна
вул: Золотоустівська 24

Реєстрація Компанії по управлінню активами (КУА)

дог грн дог

 

 

Реєстрація компанії по управлінню активами (КУА)

КУА — це абревіатура, яка означає компанія з управління активами, господарство  яке створене відповідно до законодавства в формі акціонерного товариства або ТОВ. Для того, щоб оформити реєстрацію, варто скористатися послугами спеціалістів. 

Етапи створення КУА

Для створення компанії з управління активами необхідні:

  • статутний капітал не менше 7 млн грн;
  • устаткування і програмне забезпечення;
  • наявність трьох сертифікованих фахівців з управління активами.

Також для створення компанії потрібно пройти такі етапи:

  • надання протягом 2-х тижнів навчання персоналу;
  • внесення оплати державного мита за видачу сертифікатів про проходження навчання;
  • підтвердження адреси за якою зареєстрована компанія;
  • формування статутного капіталу;
  • проведення реєстрації в Пенсійному фонді;
  • отримання витягу з ЄДРПОУ;
  • виготовлення печатки.

При виконанні таких пунктів, вдасться створити КУА. 

Інші вимоги

Головний бухгалтер має відповідати таким вимогам: 

  • мати вищу освіту;
  • проходити постійно курси для підвищення професійного рівня;
  • мати досвід роботи в фінансовій організації не менше 2 років, або бухгалтером в іншій формі організації — не менше 5. 

Тоді як керівник має:

  • не бути посадовою особою, а також учасником фондового ринку;
  • повинен мати стаж роботи на фондовому ринку не менше трьох років, в тому числі стаж роботи на керівних посадах не менше одного року.

Відповідність таким вимогам гарантує, що реєстрація КУА буде набагато простіше. 

Необхiднi документи

Для підготовки потрібно підготувати такі документи:

  • нотаріальну копію Статуту заявника;
  • копію витягу з торговельного реєстру;
  • ксерокопію паспорта кінцевого бенефіціара;
  • заповнену анкету;
  • копію іноземного аудиторського висновку про фінансовий стан;
  • письмове клопотання СРО;
  • повну інформацію про власників;
  • анкету про ділову репутацію юридичної особи;
  • копію кваліфікаційного свідоцтва фахівця з бухгалтерського обліку профучасника;
  • копію платіжного документа про оплату мита.

Підготувавши документи потрібно надати їх відповідним органам по реєстрації КУА, та очікувати рішення комісії. 

Чому саме ми

Для реєстрації компанії по управлінню активами потрібно звернутися до професіоналів, аби це було швидко та ефективно. 

Ми пропонуємо:

  • швидку роботу в режимі 24 на 7;
  • наявність представництв в Києві, Одесі, Дніпрі та інше;
  • можливість отримати допомогу як для оформлення повного пакету документів, 
  • надання первинної консультації.

Оформляйте замовлення та отримуйте професійну допомогу в правильному оформленні необхідних документів.

Питання, які Часто Задають

• В яких містах ми надаємо послугу?

Київ, Львів, Луцьк, Тернопіль, Житомир, Харків, Суми, Вінниця, Біла Церква, Ірпінь, Боярка, Вишневе, Бориспіль, Вишгород, Переяслав-Хмельницький, Бородянка, Васильків, Макарів, Обухів, Фастів, Яготин, Сквира, Миронівка, Кагарлик, Славутич, Буча, Баришівка, Рокитне, Ставище, Богуслав.