Укр Рус

Напишіть нам!

Замовити послугу

+38 068 828 09 79 +38 098 498 55 88
olsonkyiv@gmail.com
м. Київ, Україна
вул: Золотоустівська 24

Внесення кінцевого бенефіціарного власника 2021 Київ

1000 грн 2 р.д.

Внесення кінцевого бенефіціарного власника 2021 Київ

З 11 липня 2021 року набуло чинності Положення про форму та зміст структури власності. Такі зміни передбачають, що юридичні особи повинні надати чи оновити дані про власників-бенефіціарів підприємства. Але потрібно розуміти, що цей процес непростий. Вимагає певних знань, тому аби оформити все швидко та якісно, варто скористатися послугами професіонала.

Суть 

Зміни в Положення про форму та зміст структури власності юридичної особи передбачають, що: 

  • всі ТОВ, які були створені в Україні до 28 квітня 2020 року, впродовж 3 місяців повинні надати  реальну інформацію про власників юридичних осіб;
  • якщо інформація про бенефіціарів вказана невчасно або не у повному обзязі, то окрім сплатити адміністративного штрафу, назначається кримінальна відповідальність;
  • юридична особа постійно буде слідкувати за актуальністю інформації;
  • з 2022 року підприємства впродовж двох тижнів після дати реєстрації компанії зобов’язуються підтвердити відомості про кінцевих бенефіціарів;
  • пакет документів, який потрібно надати для внесення всіх змін буде різний,  в залежності від статуту (нерезидент/резидент) юридичної особи. 

Якщо інформацію надати не вчасно, то потрібно буде сплатити 17-51 тисяча гривень штрафу. При виникненні змін, щодо бенефіціарів, потрібно їх вказати протягом 30 робочих днів. 

Для внесення змін передбачається проведення реєстрації. 

Етапи співпраці

Звернувшись до  спеціаліста, процедура передбачає в такі етапи:

  • отримання комплексної консультації;
  • надання відповідей на питання; 
  • підбір найкращого шляху для реєстрації цих відомостей;
  • професійне супроводження на кожному етапі; 
  • виконання нотаріальних послуг на підставі підписаної довіреності;
  • оплату за реєстраційні послуги;
  • підготовку та подачу пакета документів до державного реєстратора;
  • контроль внесення відомостей;
  • сплату адміністративного збору;
  • інші послуги. 

Основна мета внесення змін, щодо інформації про бенефіціарів —  мінімізувати можливість відмивання доходів, отриманих незаконним шляхом. Для юристів створюється оптимальні умови, щоб припинити постійно відкладати оформлення документів. До того ж це дозволить передбачити ймовірність необхідності оплати великих штрафів. 

Чому саме ми

Звісно, можна спробувати самостійно розібратися з нововведеннями й оформили всі документи відповідно до нових вимог. Але, оскільки, на це виділяється не так багато часу, то раціонально звернутися за допомогою до спеціаліста, який дозволить заощадити час на те, щоб займатися покращення роботи власного бізнесу.

Щоб від співпраці з нами залишилися тільки  гарні враження, гарантуємо такі переваги:

  • роботу без вихідних, що дозволить швидко отримати необхідні документи;
  • можливість отримати професійну консультацію, щодо певного питання, або отримати весь спектр послуг;
  • наявність представництв в таких містах України як Київ, Вінниця, Тернопіль та інше.

Не зволікайте з оновленням інформації. Звертайтесь до професіоналів, які дозволяють передбачити ймовірність адміністративної та кримінальної відповідальності. 

Питання, які Часто Задають

• В яких містах ми надаємо послугу?

Київ, Біла Церква, Ірпінь, Боярка, Вишневе, Бориспіль, Вишгород, Переяслав-Хмельницький, Бородянка, Васильків, Макарів, Обухів, Фастів, Яготин, Сквира, Миронівка, Кагарлик, Славутич, Буча, Баришівка, Рокитне, Ставище, Богуслав.