оформлення прав власності на об’єкти нерухомості, у тому числі й самовільно зведених;

Оформлення прав власності на об'єкти нерухомості, у тому числі й самовільно зведених
Згідно з законами України, право власності на нерухомість надається тільки після державної реєстрації. Для коректного та швидкого оформлення необхідних документів варто скористатися послугами професійних юристів.
В чому важливість отримання прав власності
Державна реєстрація надає такі права:
- користування житлом;
- надання можливості орендування іншими людьми;
- отримання дозволу на іпотеку.
Для швидкого оформлення відповідних документів важливо, щоб спеціаліст чудово орієнтувався на особливостях законодавства України й постійно поновлював свої знання.
Отримати документи на власність потрібно навіть на житло, зведене самостійно.
Необхідні документи для оформлення
Для реєстрації нерухомості потрібно підготувати такі документи:
- оригінали документів, які встановлюють право власності на нерухомість та земельну ділянку, та їх копії (якщо була реконструкція);
- оригінал дозволу або декларації про готовність об’єкта до експлуатації;
- технічний паспорт;
- копію паспорту та ІПН;
- квитанцію про сплату держмита;
- довіреність на наших співробітників.
Якщо оформлення прав власності виконується для юридичних осіб, то додатково потрібно надати такі документи:
- копію Виписки з реєстру про державну реєстрацію підприємства;
- копію довідки статистики;
- довіреність від організації.
Потрібно враховувати, що копії обов'язково мають бути доповнені написом — згідно з оригіналом і з підписом власника.
Етапи консультування
Звернувшись до юриста, надаються послуги в такому порядку:
- проведення правової консультації;
- аналіз документів — які вже наявні та ті, які потрібно оформити;
- підготування необхідного пакета документів;
- моніторинг проведення процесу виконання;
- одержання свідоцтва про права власності.
Оформлення прав власності на квартиру — це однозначно не проста задача. Якщо людина не знає тонкощів юриспруденції та не слідкує за змінами в цій сфері, то раціонально звернутися до спеціаліста. Замовнику доведеться лише укласти угоду з нашою компанією. Тому клієнту не потрібно буде витрачати власний час на те, в чому він не являється спеціалістом.
Для оформлення замовлення потрібно або подзвонити за вказаним номером, або написавши на електронну адресу чи інші месенджери.
Чому саме ми
Оформлення документів для отримання прав на житло та земельну ділянку часто передбачає реагування на зміни у законодавстві. Тому важливо знайти професійного нотаріуса, який не буде нав'язувати непотрібних послуг.
Ми пропонуємо такі умови співпраці:
- режим роботи 24/7;
- можливість отримання консультування як з певного питання, так і надання повного комплексу послуг;
- наявність представництв в таких містах як Київ, Львів, Ужгород та інше;
- професійність, надійність та конфіденційність.
Оформлення реєстрації часто передбачає необхідність швидкості дій. Тому ми пропонуємо надання послуг без перерв та вихідних. Кожний клієнт може отримати відповіді на питання, і замовити оформлення повного пакета документів.
Щоб клієнтам було зручно отримувати послуги, надаємо можливість прийти в офіс у великих містах України.
Наші професіонали готові ділитися досвідом, гарантуючи підготовку відповідних документів у вказані строки. Вся інформація залишається конфіденційною, і ні в якому разі не передається в чужі руки.