Реєстрація нерухомості в Києві

Реєстрація нерухомості в Києві
Реєстрація нерухомості — обов'язкова процедура, що передбачає внесення в Реєстр прав на нерухоме майно інформації про власника нерухомості та які права на неї йому надаються. Для цього потрібно отримати Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Коли необхідно проводити реєстрацію
Державна реєстрація проводиться з метою забезпечення охорони та захисту прав та законних інтересів власників, користувачів нерухомого майна шляхом створення додаткових гарантій. В результаті ймовірність реєстрування недобросовісних осіб на себе прав, які їм не належать стає мінімальною. Також створюються перешкоди для проведення незаконних операцій з нерухомістю.
Для того, щоб стати власником нерухомості, потрібно пройти такі етапи:
- оформити купівлю-продаж нерухомості;
- приватизувати земельну ділянку або квартиру;
- нотаріально завірити угоду дарування;
- ввести об'єкт в експлуатацію;
- мати в наявності судове рішення про визнання права власності на нерухоме майно.
Щоб проведення цих етапів було максимально просте, варто скористатися послугами спеціалістів.
Які документи потрібно підготувати
Для проведення реєстрація, потрібно завчасно підготувати такий пакет документів:
- паспорт та ІПН;
- установчі документи, якщо оформленням займається юридична особа;
- технічний паспорт;
- документи на земельну ділянку з урахуванням кадастрового номера;
- договір дарування, купівлі-продажу тощо.
Але цей список може бути продовжений, оскільки це залежить від особливостей ситуації.
Спеціаліст дотримується такого алгоритму дій:
- аналізує та підготовлює пакет документів для державної реєстрації;
- вносить офіційні платежі;
- представляє інтереси клієнта перед реєстратором;
- отримує Витяг з реєстру прав на нерухомість.
На практиці можлива відмова в отриманні реєстрації на нерухомість. Найчастіше така проблема виникає, коли клієнт намагається отримати необхідні документи самостійно. Часто клієнт неправильно оформляє документи, надає неповний пакет та інше.
Час для підтвердження реєстрації встановлюється до 2 тижнів. Але якщо питання складне, то може продовжитися до 2-5 місяців.
Чому саме ми
Зрозуміло, що самостійно розібратися з такою складною процедурою не кожен готовий. Тому пропонуємо свої послуги з урахуванням таких переваг:
- наявності представництва у Києві;
- можливості виконання завдання будь-якого рівня складності;
- індивідуального підходу до кожного клієнта;
- надання послуг в режимі 24/7;
- можливості отримати послуги як щодо певного питання, так і збору всього пакета необхідних документів.
В Україні активно продовжується процес ринкових реформ: приватизація державного майна, корпоратизація державних підприємств з метою наступної їх приватизації, земельна реформа. Тому актуальність в отриманні реєстрації нерухомості завжди актуальна.