Прописка (реєстрація) в Україні

Прописка (реєстрація) в Україні
Місце постійного проживання — це те, де особа живе понад 6 місяців протягом року. Зареєструвати нове місце потрібно в органах місцевого самоврядування. Цей процес включає збір пакета документів та виконання певних поетапних дій.
Як отримати
Для отримання прописки в Україні потрібно звернутися до виконавчих комітетів, відповідно до місця проживання. Це можна зробити самостійно або надати довіреність, щоб реєстрацію зробила довірена особа.
Необхідні документи
Фізичній особі для реєстрації в Україні потрібно надати такі документи:
- написану заяву;
- документ, в якому вказані необхідні дані про місце проживання;
- якщо дитині менше ніж 16 років, то потрібно надати свідоцтво про народження;
- військовий квиток;
- документи, які підтверджують право на проживання за певною адресою;
- заяву, яка підтверджує зняття з реєстрації з теперішнього місця проживання для реєстрації в іншому.
Кожному громадянину надається 30 днів після зняття з місця реєстрації. За цей період особа повинна переоформити документи та зареєструватися на новому місці. Зняття та оформлення місця проживання може відбуватися одночасно.
Якщо неправильно оформити ці документи чи надати їх не в повному обсязі, то відповідні служби мають право відмовити у наданні прописки в Україні. Надання невірогідної інформації також може бути причиною відмови. Але якщо не згодні з рішенням, можна подати скаргу до окружного адміністративного суду.
Особливості оформлення прописки для осіб, яким менш як 14 років
Процес оформлення прописки для неповнолітніх схожий на той, який пропонується неповнолітнім громадянам. Здійснюється вона відповідно до того місця, де живе один з батьків. Дозвіл іншого з батьків не потрібний, якщо місце проживання дитини вирішено судом. Якщо малюк тільки народився, то у батьків є 3 місяці, аби вирішити за якою адресою його зареєструвати. Ця процедура максимально проста. Батьки можуть це зробити одночасно в РАГСі з отриманням свідоцтва про народження. Пропонується оформлення відповідних документів в органах соцзахисту одночасно з отриманням державної допомоги для піклування за дитиною.
Для цього потрібно виконати такі дії:
- написати заяву, щоб отримати дитині прописку;
- підготувати оригінал та копію свідоцтва;
- отримати квитанцію, яка підтверджує сплату адміністративного збору;
- зробити скан та підготувати оригінал паспорта одного з батьків.
Якщо дані про батька у свідоцтво вносилися, відповідно до слів матері, то необхідно підготувати оригінал та копію для виписки з Державного реєстру.
Чому саме ми
Пропонуємо скористатися послугами спеціалістів для оформлення прописки, оскільки гарантуємо:
- надання професійних послуг без перерв та вихідних;
- можливість скористатися досвідом професіоналів, який набутий протягом 9 років;
- наявність представництв в таких містах України як Київ, Львів, Луцьк, Рівне, Тернопіль, Хмельницький, Чернівці, Івано-Франківськ, Ужгород;
- швидке вирішення навіть найскладніших проблем.
Звісно всі документи можна підготувати самостійно. Та чи готові ви витрачати власний час на реєстрацію в Україні?