Ліцензія туроператора у Києві

Ліцензія туроператора у Києві
Юридичні особи, які вирішили займатися організацією, забезпеченням, наданням та реалізацією туристичних послуг потребують отримання туроператорської ліцензії.
Для її швидкого оформлення варто скористатися послугами спеціаліста з юридичних питань.
Необхідні документи
Для отримання ліцензії туроператору у Києві потрібно підготувати такі документи:
- заяву;
- банківську гарантію;
- медичне страхування;
- необхідні відомості щодо приміщення;
- опис пакету документів.
Ліцензія потрібна для забезпечення цивільної фінансової відповідальності туроператора і турагента. В результаті туроператор несе такі види відшкодувань перед туристом:
- збитків, які заподіяні туристу;
- вартості послуг, які не були надані клієнту у зв'язку неплатоспроможності агентства;
- витрат, які необхідні для повернення туриста додому.
Вірно складені документи дозволять не тільки швидко отримати ліцензію для законної діяльності, але й зменшити ймовірність нарахування адміністративних штрафів.
Ліцензійні вимоги
Для отримання ліцензії для надання туристичних послуг потрібно враховувати такі важливі умови:
- оператор має право здійснювати тільки туристичну діяльність;
- укладати угоди потрібно в письмовому або електронному форматах;
- обов'язково вести статистичну звітність;
- керівник підприємства має мати вищу освіту, а також досвід роботи в галузі надання туристичних послуг від 3-х років;
- як мінімум 30% штату мають також бути з вищою освітою та мати досвід роботи в туристичній діяльності.
Після того, як ліцензія отримана потрібно виконувати постійно:
- вчасно надавати інформацію в органи ліцензування, щодо змін для внесення нової інформації в ліцензійний реєстр;
- подавати кожного року звіт, щодо діяльності.
Вигляд офісу також має важливе значення.
Для туристичної діяльності потрібно, щоб:
- на вхідних дверях була спеціальна інформаційна табличка;
- в приміщенні був наявний корпоративний телефон та доступ до інтернету;
- стояв інформаційний стенд.
Аби зменшити ймовірність штрафних санкцій обов'язково потрібно:
- зберігати документи, які надавались для отримання ліцензії;
- надавати вчасно інформацію, щодо змін;
- чітко та вчасно інформувати своїх клієнтів, щодо ситуації в місті, яке турист планує відвідати.
Законна діяльність передбачає підписання договорів, а також видачу страхування, проїзних квитків та чеків на оплату туристичних послуг.
Як отримати ліцензію на туристичні послуги
Для отримання ліцензії потрібно підтримувати такий алгоритм дій:
- оформити ФОП або ПП;
- оформити договір зі страховою компанією;
- отримати банківську гарантію;
- підшукати офіс для купівлі або його орендування;
- надати відомості, щодо офісу.
Пропонуючи страховку власник туристичної агенції займає місце посередника між страховою компанією та клієнтом. І тому отримує за це комісійні. В результаті оформлення договору надається страхування на медичні послуги як на території України, так і за кордоном.
Для врегулювання фінансових питань, варто враховувати, що є певні види банків, які спеціалізуються виключно на туристичних послугах. При оформленні такого договору вимагається оплата тільки комісії банка.
Враховуйте, що перш ніж оформити ліцензію, потрібно знайти офіс, оскільки його адреса обов'язково вказується в документах.
Чому саме ми
Звернувшись за професійною допомогою клієнт отримує такі переваги:
- всебічну й постійну підтримку професіоналів без перерв та вихідних;
- можливість отримання послуг в представництвах, які знаходяться в таких містах України як Київ, Львів, Луцьк, Рівне, Тернопіль, Хмельницький, Чернівці, Івано-Франківськ, Ужгород;
- отримання необхідного пакета документів в максимально короткий строк і за мінімальної вашої участі.
Допомога спеціаліста дозволить значно заощадити як кошти, так і час.